A vásárlás menete

VÁSÁRLÁS

  1. A vásárláshoz a kiválasztott termékeket a kosárba kell helyezni.  
  2. A kosár megtekintésekor a megrendelést a jobb alul megjelenő MEGRENDELÉS gombbal adható le. A megrendelés leadásához regisztráció nem szükséges, visszatérő vásárlóknak ajánlott. 
  3. Az adatok megadása oldalon szükséges megadni a számlázáshoz és szállításhoz elengedhetetlen információkat. A megadott adatokat az adatkezelési nyilatkozatunknak megfelelően kezeljük.
  4. Fizetési módok kiválasztásánál kérjük vegye figyelembe:
    • Személyes átvétel a telephelyünkön (Gyömrő)
      COVID19 járvány ideje alatt a gyömrői székhelyünkön kérünk az alábbi szabályok betartását kérjük:
      • Lehetőség szerint 1 kutyával egy ember érkezzen
      • Viselj maszkot, mi is ezt tesszük! (Gyömrő közterületein visszavonásig kötelező a viselése)
      • Ha betegnek érzed magad, vagy a vírus tünetei jelentkeznek, vagy a kutya esetén merül fel betegség gyanúja kérjük mond le az időpontot, rugalmasan adni fogunk későbbi lehetőséget!
      • Hámpróbát követően a látogatók után fertőtlenítjük az udvart, így a szokottnál nagyobb időközöket hagyunk két hámpróba között.
      • Bejelentkezés nélkül nem tudunk hámpróbát biztosítani.
    • Előre utalással - A megrendelés visszaigazolásakor díjbekérőt vagy számlát állítunk ki, melyet BANKKÁRTYÁS fizetéssel is lehetőség van rendezni (Szolgáltató: SimplePay).
    • Utánvétel - A fizetés a termék átvételekor a futárnál vagy csomagponton történik.
  5. Az adatok ellenőrzése oldalon kérjük ellenőrizze, hogy minden adat megfelelő-e, mert a számlázás és a megrendelések teljesítése eszerint történik. A kuponok, nyereményutalványok beváltása is itt lehetséges. Technikai gond esetén a kuponkódot a megjegyzés mezőbe kell beírni. 
  6. A megrendelés beérkezéséről automata e-mail üzenetet küldünk.
  7. A megrendelés feldolgozása
    • Amennyiben valamelyik termék nem teljesíthető raktárkészletről, úgy felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel. Itt lehetőség nyílik más helyettesítő termékre cserélni a hiányzó terméket (jellemzően más színű terméket tudunk felajánlani). 
    • Amennyiben minden termék szállítható, illetve előre láthatóan 30 napon belül beszerezhető, úgy visszaigazoljuk a megrendelést.
  8. Fizetés
    • Személyes átvétel esetén készpénzben, vagy bankkártyával lehetséges.
    • Előre utalás esetén a kiállított díjbekérő alapján szükséges utalni. Bankkártyás fizetési igény esetén Simple fizetési linket küldünk e-mailben.
    • Utánvétel esetén a választott szállítási mód szerint az átvételkor készpénzzel vagy bankkártyával lehetséges. A bankkártyás fizetési lehetőséget a GLS Hungária nem minden esetben tudja biztosítani, így erre garanciát nem tudunk vállalni. A Csomagpontok esetében a fizetési módok korlátozása jelölve van. 

Mi a teendő, ha mégsem kérem a terméket?

Kérjük ilyen esetben a lehető leghamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot, mivel csak a szállító szolgáltatónak történő átadásig tudunk ezen legkönnyebben segíteni. Az elállási jog természetesen megillet téged is!

Mi a teendő, ha nem jó terméket rendeltem (szín, méret, típus)?

Aggodalomra semmi ok, természetesen kicseréljük. Ehhez az eredeti terméket juttasd nekünk vissza. A költséghatékony megoldás megtalálásához kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot!
FONTOS! Ha a hámméret nem volt jó, kérjük még a visszaküldés előtt fotózza le a kutyán a hámot kifeszített állapotban, a kutyára merőlegesen irányból és felülről. Ehhez célszerű egy segítőt igénybe venni. 
Egyedileg gyártott termékek visszaküldésére nincs lehetőség!

Felhívjuk a figyelmet, hogy amennyiben a termék beszennyeződve érkezik vissza, úgy a termék tisztítási költségét a Vevőnek kell viselnie! Brutto 10000 Ft alatti termék esetén 500 Ft, Bruttó 10000 Ft-t meghaladó termék esetén brutto 1000 Ft. Amennyiben a tisztítás sikertelen, vagy a termék sérülten érkezik vissza, illetve a kipróbálást meghaladó használat nyomai látszanak a terméken, úgy a termék értékcsökkenését a Vevőnek viselnie kell!

Webáruház készítés