A vásárlás menete

VÁSÁRLÁS

  1. A vásárláshoz a kiválasztott termékeket a kosárba kell helyezni.  
  2. A kosár megtekintésekor a megrendelést a jobb alul megjelenő MEGRENDELÉS gombbal adható le. A megrendelés leadásához regisztráció nem szükséges, visszatérő vásárlóknak ajánlott. 
  3. Az adatok megadása oldalon szükséges megadni a számlázáshoz és szállításhoz elengedhetetlen információkat. A megadott adatokat az adatkezelési nyilatkozatunknak megfelelően kezeljük.
  4. Fizetési módok kiválasztásánál kérjük vegye figyelembe:
    • Személyes átvétel - Csak egyeztetett időpontban és helyszínen lehetséges személyes átvétel, jellemzően a gyömrői székhelyünkön, illetve hétköznapokon Budapest 12. kerületében, illetve amerre éppen megtalálhatóak vagyunk a rendezvényeken.
    • Előre utalással - A megrendelés visszaigazolásakor díjbekérőt állítunk ki, melyet BANKKÁRTYÁS fizetéssel is lehetőség van rendezni.
    • Utánvétel - A fizetés a termék átvételekor a futárnál vagy automatánál történik. 
  5. Az adatok ellenőrzése oldalon kérjük ellenőrizze, hogy minden adat megfelelő-e, mert a számlázás és a megrendelések teljesítése eszerint történik.
    A megjegyzés részen van lehetőség jelezni, ha ajándékutalványt vagy nyereménykupont szeretnének beváltani. Kérjük a kuponkódot tűntessék fel a megjegyzésbe.
  6. A megrendelés beérkezéséről automata e-mail üzenetet küldünk.
  7. A megrendelés feldolgozása
    • Amennyiben valamelyik termék nem teljesíthető raktárkészletről, úgy felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel. Itt lehetőség nyílik más helyettesítő termékre cserélni a hiányzó terméket (jellemzően más színű terméket tudunk felajánlani), vagy törekszünk maximum 2-3 héten belül beszerezni a gyártótól a terméket.
    • Amennyiben minden termék szállítható, úgy visszaigazoljuk a megrendelést.
  8. Fizetés
    • Személyes átvétel esetén készpénzben, vagy emailben küldött Simple fizetési link segítségével lehetséges.
    • Előre utalás esetén a kiállított díjbekérő alapján szükséges utalni. Bankkártyás fizetési igény esetén Simple fizetési linket küldünk e-mailben.
    • Utánvétel esetén a választott szállítási mód szerint az átvételkor készpénzzel vagy bankkártyával lehetséges.

Mi a teendő, ha mégsem kérem a terméket?

Kérjük ilyen esetben a lehető leghamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot, mivel csak a szállító szolgáltatónak történő átadásig tudunk ezen legkönnyebben segíteni. 

Mi a teendő, ha nem jó terméket rendeltem (szín, méret, típus)?

Aggodalomra semmi ok, természetesen kicseréljük. Ehhez az eredeti terméket juttasd nekünk vissza. A költséghatékony megoldás megtalálásához kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot!
FONTOS! Ha a hámméret nem volt jó, kérjük még a visszaküldés előtt fotózza le a kutyán a hámot kifeszített állapotban, a kutyára merőlegesen irányból és felülről. Ehhez célszerű egy segítőt igénybe venni. 

Ashley Craig kozmetikumok eseténben felbontás után a termék nem visszaküldhető!

Webáruház készítés